Poslovna inteligencija i analitika specijalizirana za FMCG i maloprodaju
Poslovna Inteligencija specijalizirana za
FMCG i maloprodaju

Sposobnost donošenja poslovnih odluka uz pomoć analitike ključno je za poboljšanje poslovanja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje.

Pogledaj Demo 

Preuzmite kontrolu nad vašim opskrbnim lancem

Poslovna inteligencija i analitika za kompanije u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje.

Konsolidirajte podatke, ostvarite pravovremene analize i donosite bolje odluke

Cjenovni pritisci, oštra konkurencija, zahtjevni potrošači i stroga regulacija diktiraju ukupni poslovni rezultat tvrtki koje posluju u segmentu robe široke potrošnje i maloprodaje. Tvrtke koje ostaju na vrhu u ovom poslu svjesne su važnosti konsolidacije cjelokupnog opskrbnog lanca i praćenja potrošača. S ogromnom količinom podataka generiranih u ovim tvrtkama i potrebom za analizom podataka u pokretu postoji samo jedno rješenje koje možete koristiti ne samo da ostanete u igri, već i da možete nastaviti poslovati u iznimno konkurentnom okruženju.


Saznajte više:

Podržani moduli

Možete početi s onim što vam je danas potrebno za vaše poslovanje i postupno izgraditi svoj BI ekosustav u skladu s vašim potrebama, proračunom i prioritetima.

Menadžment i financijski kontroling

  • Dashboard i balanced scorecard
  • Budžetiranje i realizacija
  • Konsolidacija, izvještavanje
  • Novčani tijek i P/L izvještaji

Profitabilnost

  • Usporedba ukupne i planirane profitabilnosti
  • Alokacija troškova
  • Efikasnost promocije
  • Izračun cijene uključujući direktne i indirektne troškove
  • Analiza profitabilnosti po proizvodima, grupama proizvoda, kupcima...

Marketing i Upravljanje brendom

  • Uvid u karakteristike kupaca
  • Analiza promotivnih kampanja
  • Analiza društvenih mreža
  • Analiza potrošačke košarice
  • Vrijednost robne marke

Upravljanje asortimanom i Nabava

  • Planiranje asortimana
  • Efikasnost nabave
  • Analiza dobavljača
  • Upravljanje cijenama i prihodima
  • Analiza kategorija

Prodaja i analiza potrošača

  • Analiza prihoda i marži 
  • Analiza prodaje putem različitih prodajnih kanala
  • Budžetiranje, planiranje, projeciranje i praćenje rezultata
  • Ugovori i uvjeti prodaje

Upravljanje poslovnicama

  • Efikasnost poslovnica
  • Promotivne kampanje
  • Analiza zadovoljstva potrošača
  • Unapređenje poslovnica

IT i ljudski resursi

  • Upravljanje ljudskim resursima
  • Planiranje radnih smjena
  • IT usluge, SLA, efikasnost resursa
  • Regulativa, sigurnost i upravljanje podacima
  • Dugoročna IT imovina i licence

Skladište i logistika

  • Trošak skladištenja i efikasnost skladišta
  • Ciklusi naručivanja i analiza vremena isporuke
  • Oštećena roba, otpisi i povrati
  • Analiza nedostupnih proizvoda
  • Planiranje prodaje i nabave

Isprobajte sami

Zanima vas kako to izgleda u praksi? Isprobajte besplatno. 

Prodaja

Doživite vlastitu robu s aspekta potrošača i na taj način shvatite njegovo ponašanje. Analizirajte podatke o prodaji na koji god način želite - po prodajnom predstavniku, regiji ili proizvodu. Postavite vlastite mjerne jedinice kojima ćete postaviti ciljeve i predviđati uspješnost prodaje u budućnosti.


Saznajte kako jednostavno možete:

  • Postaviti vaš KPI dashboard
  • Detaljno analizirati prodaju i marže
  • Kontrolirati vaš budžet
  • Učiti iz povijesnih podataka i predviđati buduću prodaju

Analiza tržišnog udjela

Ova aplikacija omogućit će vam uvid u tržišni udio po proizvodu i robnoj marki na različitim teritorijima. Osim toga, možete usporediti konkurenciju.


Pomoću ove aplikacije možete:

  • Analizirati tržišni udio u svim kategorijama i podkategorijama proizvoda,
  • Detaljno analizirati proizvodne kategorije u usporedbi s konkurencijom,
  • Pratiti atraktivno pakiranje, kreativno oglašavanje, programe vjernosti i vrijednost za novac,
  • Izraditi prognozu rasta vodećih proizvoda i marki,
  • Izraditi geografsku analizu koja će vam omogućiti prepoznavanje tržišta koja će vrlo vjerojatno rasti i u koje će imati smisla ulagati. 

Skladište i dostupnost proizvoda 

Steknite uvid u stvarnu situaciju vašeg skladišta i dostupnosti proizvoda u bilo kojem trenutku i na svim razinama zaliha (u trgovini, na skladištu ili na putu). Na taj način otkrijte potencijana uska grla, potencijane izvore za nadopunu zaliha i usporedite inventar sa stvarnim podacima o prodaji.  


Pomoću ove aplikacije moći ćete izvesti:

  • Detaljne analize artikala
  • Analizu distribucije
  • Izračun pokrića zaliha
  • Analizu previsokih i niskih razina zaliha
  • Utjecaj niskih zaliha na izgubljenu prodaju

Pozicioniranje i efikasnost poslovnica

Analiza ponašanja kupaca ključna je za bolje razumijevanje vaših kupaca i bolje planiranje poslovanja u budućnosti.

Ovo su primjeri tipičnih analiza i izvještaja koje možete ostvariti pomoću ove aplikacije: 

  • Tržišni potencijal poslovnica
  • Detaljan uvid u rezultat poslovnice
  • Udaljenost potrošača do pojedine 
  • Odabir lokacije za otvaranje nove poslovnice

Upravljanje maržama

Pomoću ove aplikacije možete dobiti uvid u:

  • Stanje marže po različitim produktnim kategorijama, poslovnicama i lokacijama te formatima poslovnica
  • Upravljanje strukturom cijene te analizu marže

Analiza višekanalne prodaje

Pomoću ove aplikacije dobit ćete prikaz višekanalne prodaje, skladišta i podataka o potrošačima na svim prodajnim kanalima. Vidjet ćete prodaju po određenom kanalu, detaljne demografske karakteristike potrošača, korelacije između različitih segmenata i prodaje te dodatno vidjeti kako vremenski uvjeti utječu na ponašanje kupaca. 

Našim klijentima se sviđa

Pročitajte što oni kažu o ovom rješenju.

We know, there are data which can be used more effectively. In our company, details are those that matters. For example, bad weather at weekends ...
By implementing Qlik Sense, we received a tool that enables us to fully analyze our business to the smallest detail. The solution is flexible enough to monitor daily shifts in our business ...
In order to accomplish the different grouping levels for this type of comparison, sometimes it took all day long. Now, we can finish ...
Qlik BI tool helped us move from reactive to proactive and even predictive analytics. Analytics is not only used for real-time insight ...

Kontaktirajte nas

Trebate više informacija? 

Kontakt