Adacta | Banking.CRM - prilagođeno CRM poslovno rješenje za financijske institucije i banke
CRM rješenje za banke
Banking.CRM

Personalizirajte sve interakcije s klijentima u svim ključnim područjima unutar banke. Povežite procese prodaje, marketinga i korisničke podrške CRM rješenjem specijalno dizajniranim za bankarstvo.


Personalizirajte interakcije
s klijentima

Šaljite personalizirane poruke i ponude prilagođene svakom pojedinom klijentu koje su temeljene na njihovim potrebama i pružite im izvrsnu bankarsku uslugu. Povežite procese u prodaji, marketingu i korisničkoj podršci uz pomoć Banking.CRM - CRM-a dizajniranog za bankarstvo.

Prednosti Banking.CRM rješenja:

  • Fokusirajte se na klijente koji pokazuju najveći interes za vaše proizvode
  • Prepoznajte nove prodajne prilike i prilagodite ponudu specifičnim potrebama klijenta
  • Na vrijeme riješite probleme i pomozite svojim klijentima da dožive bolje korisničko iskustvo i povećaju svoje zadovoljstvo

Banking.CRM funkcionalnosti

Pružite podršku svom prodajnom timu uz 360°pogled na klijenta

macbook-screen-crm.png

Bankovni računi, krediti, depoziti, bankovne transakcije

Opće informacije o klijentu i kontakt podaci

Sljedeća odgovarajuća aktivnost koju je potrebno poduzeti prema individualnom klijentu

Pregled "cross channel" aktivnosti i osobnih bilješki

Sljedeća najbolja ponuda za pojedinog klijenta

Otvorene prilike (otvaranje računa, ugovaranje kredita, ...)

Banking.CRM brošura

Saznajte, kako uz pomoć Banking.CRM rješenja pratite životni ciklus klijenta u banci, pratite KPI-eve za svaki odjel i pogledajte što Banking.CRM rješenje donosi prodaji, marketingu i odjelu korisničke podrške. 

Posljednje vijesti

Saznajte što je novo kod nas.

Iako se na popisu Adacta referenci nalazi 450 završenih projekata u 25 različitih država nismo mogli ni zamisliti da će se na tom popisu naći i Jamajka. Da, dobro ste pročitali, Jamajka! Kako izgleda implementacija ERP rješenja u zemlji na čiji spomen prvo pomislite na odmor i rajske plaže?

Više

Kada razmišljamo o napretku tehnologije gotovo uvijek imamo na umu velike stvari poput robota koji će raditi većinu naših poslova. Ipak, tehnologija je tu da unaprijedi i one male užitke koji čine život ljepšim, kao što je odlazak na pivo s kolegama nakon posla koje je pritom ohlađeno na idealnoj temperaturi.

Više

Rast poslovanja u kategoriji proizvodnje ovisi o sposobnosti tvrtke da proizvede što više proizvoda. Ako se broj narudžbi poveća i proizvodni kapaciteti dostignu maksimum radne sposobnosti, rukovodeći tim mora razmisliti o ulaganju u nove proizvode za povećanje proizvodnog kapaciteta.

Više

Izraz »zimzelena poslovna rješenja« odnosi se na osiguravanje usluga i rad komponenti koje su uvijek aktualne (drugim riječima – uvijek su dostupne u najnovijoj verziji). Pritom se, naravno, radi o osiguranju rada kako programske tako i infrastrukturne opreme.

Više

Zašto Microsoft Dynamics CRM

"Microsoft Dynamics CRM je rješenje namijenjeno klijentima koji žele povećati produktivnost prodajnih timova, podići kvalitetu korisničke podrške i osigurati veću profitabilnost marketinških ulaganja. Microsoft Dynamics CRM je ocijenjen kao lider među CRM rješenjima od strane nezavisnih analitičkih kuća i renomiranih CRM publikacija jer korisnicima daje široku paletu funkcionalnosti koje se kontinuirano nadograđuju, mogućnost praćenja interakcije s klijentima putem tradicionalnih, ali i modernih kanala komunikacije, pristup s bilo kojeg mjesta ili uređaja, kao i punu integraciju s ostalim Microsoft proizvodima."

Tatjana Lukić, Regional Director, Microsoft Business Solutions - Adriatics, Balkans, Baltics & CIS at Microsoft

Naše reference u financijskoj industriji

Više od 10 godina iskustva u razvoju rješenja za financijsku industriju omogućilo nam je da razumijemo izazove i mogućnosti današnjih financijskih institucija.

Kontaktirajte nas

Trebate više informacija? 

Kontakt