Ulaganje u zaposlenike najpametnija je poslovna odluka koju možete donijeti
Adacta novosti

Ulaganje u zaposlenike najpametnija je poslovna odluka koju možete donijeti

Radna snaga današnjice jasno nam je dala do znanja što želi i očekuje na poslu pa bi – posebno ako razmislite o sve manjemu izboru potencijalnih zaposlenika i sve većim troškovima zamjene zaposlenika – bilo suludo ne poslušati je. Kako bismo ispunili očekivanja milenijalaca, u obuci moramo ponuditi više od onoga što nudimo sada, a to je prečesto zastarjeli i nerelevantan sadržaj. To znači da bi stručnjaci za učenje i razvoj svojim zaposlenicima trebali pružiti prava iskustva učenja koja će im pružiti potporu u cjeloživotnome usavršavanju i prekvalifikaciji, a koja se u izvjesnoj mjeri razlikuju od tradicionalnoga učenja.

Broj tvrtki koje ulažu u dobar program poslovne obuke zapravo je malen.

Organizacije su danas suočene s izazovom osmišljavanja relevantnih programa učenja i obuke koji poslovnu strategiju tvrtke usklađuju sa sve većim očekivanjima potencijalnih zaposlenika. Uslijed manjka ključnih vještina i stručnoga osposobljavanja od upravljačkih se timova očekuje da povećaju produktivnost svoje radne snage kako bi potaknuli učinkovitost tvrtke i zadovoljili ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-jeve). Kako bi ostale konkurentne, organizacije moraju razviti edukacijsku strategiju koja predstavlja poticaj za njihove potencijalne zaposlenike.

ZAŠTO JE KULTURA UČENJA VAŽNA?

Evo šest najvažnijih razloga:

  • Razvoj morala i motivacije – Motivacija je mnogim zaposlenicima važnija od plaće.
  • Otklanjanje slabosti – Svaki zaposlenik ima nekih problema s vještinama koje su mu potrebne za rad na tome radnom mjestu, a program obuke dopušta vam da kod svakoga zaposlenika razvijete one vještine koje je potrebno poboljšati.
  • Dobro obučeni zaposlenici bolji su radnici. Važno je da vaši zaposlenici znaju kako raditi svoj posao na ispravan način.
  • Dobro obučeni zaposlenici često su bolji u pružanju korisničkih usluga. Ako svojim korisnicima želite pružiti izvrsnu uslugu, morate se pobrinuti da vaši zaposlenici u sklopu obuke dobro svladaju potrebne vještine.
  • Kada zaposlenici shvate da im se pruža prilika za kontinuiranu edukaciju, shvatit će da u vašoj tvrtki imaju prostora za profesionalni rast.
  • Kontinuirana edukacija zaposlenika predstavlja prednost i trebalo bi se tako tretirati. Možda će upravo ono biti razlog zbog kojega će kandidat izabrati jedan posao, a ne drugi.


NEOČEKIVANE VJEŠTINE KOJE VAŠI ZAPOSLENICI ŽELE STEĆI ODMAH

Nedavno sam čitala članak o neočekivanim vještinama koje zaposlenici žele steći odmah. Prva vještina koju zaposlenici žele usvojiti jest naučiti „kako prepoznati laž“. U komunikaciji licem u lice moramo naučiti kako uočiti sitne izraze, suptilne tikove i znakove poput crvenjenja ili pogleda koji bježi prema gore ili dolje kako bismo mogli istinski prepoznati laž.

Druga vještina koju zaposlenici žele usvojiti jest „svladavanje umijeća slušanja“. Nitko se ne rađa sa savršenim vještinama slušanja. Činjenica da su mnogi ljudi previše zaokupljeni razmišljanjem o tome kako odgovoriti ili pridonijeti raspravi da bi istinski čuli, upili i promislili ono što čuju dolazi do posebna izražaja u radnim okružjima. To vodi do sve više nesporazuma u komunikaciji i grešaka u radnome procesu.

Treća vještina koja je spomenuta odnosila se na „poticanje veće produktivnosti“. Tvrtke moraju paziti da ne izjednače više komunikacije s više produktivnosti. Istina je da se složenim komunikacijskim procesima pozornost radnika odvlači od važnih zadataka jer troše dragocjeno vrijeme na provjeravanje aplikacija za razmjenu poruka i e-pošte. Stoga radnici traže – i trebali bi usvojiti – savjete i trikove kako izbjeći gubljenje vremena zbog lošega upravljanja komunikacijskim procesima.

Ono što želim reći jest da ono što tvrtkama treba kako bi zadovoljile svoje zaposlenike nije uvijek neki „svemirski“ tečaj. Samo malo komunikacijskih vještina može učiniti veliku razliku.


LINKEDIN JE SUDJELOVAO U ULAGANJU U CORNERSTONE VRIJEDNOM 300 MILIJUNA DOLARA 

Uz više od 40 milijuna korisnika Cornerstone OnDemand vodeće je poslovno rješenje za upravljanje talentima.

Razlog zbog kojeg je LinkedIn uložio toliko novca u Cornerstone jest kako bi toj tvrtki pomogao da se usredotoči na sadržaj za e-učenje i proširi svoju prisutnost u tome području.

LinkedIn je 2016. godine lansirao mrežnu platformu LinkedIn Learning kako bi pojedincima i organizacijama pomogao da ostvare svoje težnje i ciljeve. Cilj platforme LinkedIn Learning jest pomoći ljudima da otkriju i razviju vještine koje su im potrebne uz personalizirano iskustvo učenja koje se temelji na podatcima.

Stoga integracija LinkedInove obuke i Cornerstonea predstavlja izrazit prioritet za tvrtke jer može omogućiti uspješnije programe učenja za zaposlenike.


ODVAŽITE SE NA KORAK NAPRIJED I UĐITE U ERU USPJEŠNOGA UČENJA I RAZVOJA

Cornerstone Learning osnažuje zaposlenike personaliziranim programima obuke, suradničkim inicijativama za učenje i isplaniranim putevima do stjecanja certifikata uz brigu da obuka bude usmjerena na aktivno stjecanje kompetencija i otklanjanje nedostataka u znanju. Uz jedinstvenu pristupnu točku ta platforma omogućuje bogato iskustvo e-učenja, mobilno učenje, organiziranje obuke koju vodi predavač (ILT-a), predavanja u virtualnoj učionici i funkcionalno upravljanje sadržajem. Cornerstone Learning poboljšava učinkovitost zaposlenika, podupire usklađenost i potiče suradnju unutar vaše organizacije.

Saznajte više o Cornerstone platformi za učenje.

>> Razvijanje svijesti o poslodavcu kao brendu.
>> Adacta će se pridružiti skupini od preko 40 milijuna zadovoljnih korisnika Cornerstone rješenja


Autor: Monika Verbic

Kontaktirajte nas

Trebate više informacija? 

Kontaktirajte nas