Adacta | Vijesti
Adactine novosti

Suradnja Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

Praktičan CRM pilot projekt za bolja tehnička znanja i poziciju na tržištu rada. 

Microsoft, Adacta i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu predstavili su prve rezultate zajedničkog projekta suradnje sa studentima diplomskog studija EFZG-a na smjeru Marketing u akademskoj godini 2017/2018. U okviru izbornog kolegija „Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)“ na 5. godini studija, Microsoft je studentima omogućio besplatan pristup sustavu Dynamics 365 Customer Engagement za vrijeme trajanja kolegija, a Adacta je operativno podržala provedbu projekta edukacije o radu u ovom programskom rješenju. 

„Microsoft je oduvijek strateški opredijeljen za rad s mladim, kreativnim pojedincima i edukaciju vidi nezaobilaznom aktivnosti u dobu brzog tehnološkog rasta. Brz razvoj tehnologije, edukacija korisnika o istoj toj tehnologiji i digitalno osposobljeno tržište rada u izrazitoj su korelaciji – bez bilo kojeg od tih faktora nemoguće je cjelovito provesti digitalnu transformaciju i izgraditi kvalitetno i konkurentno digitalno društvo.“ rekao je Ivica Ivančić, Partner Technical Architect u Microsoftu. 

Studenti su radili probnu implementaciju Dynamics 365 Customer Engagement sustava za salon ljepote. U svom radu nisu imali nikakvih ograničenja, a kako je riječ o studentima ekonomije, naglasak nije stavljen isključivo na softver, već na razvijanje potpune CRM strategije unutar poduzeća, uz podršku Dynamics 365 sustava. Uz redovnih 10 tjedana nastave, studenti su pristali i na dodatna tri tjedna nastave, tijekom kojih su dodatno utvrdili svoja znanja i vještine u upravljanju odnosima s klijentima. 

Tijekom izvođenja zadatka, studenti su podijeljeni u grupe s najviše 3 sudionika. Od ukupno 19 grupa studenata koje su sudjelovale na projektu, u finalnom izboru odabrane su dvije grupe koje su ispred predstavnika Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta predstavili svoja rješenja. 

„Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom. Konačni cilj je da našim studentima pružimo kvalitetno obrazovanje i već na fakultetu dobijemo stručnjake koji će moći odgovoriti na izazove današnjeg tržišta rada. Iskustvo koje su naši studenti dobili surađujući s uspješnim kompanijama poput Microsofta i Adacte je neprocjenjivo.“ rekao je Miroslav Mandić, docent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. 

Svi partneri imali su interes u ovoj odličnoj suradnji. Studenti su dobili praktična znanja o CRM-u, mogućnost boljeg pozicioniranja na tržištu rada te prigodu upoznati upravu Adacte i HR menadžere tvrtke. Ekonomski fakultet u Zagrebu omogućio je studentima pristup biznisu i mogućnost povećanja stope zapošljavanja studenata. Microsoft se upoznao s potencijalnim budućim korisnicima/partnerima u ranoj fazi. Adacta je dobila pristup velikom broju studenata kao i mogućnost prepoznavanja potencijalnih kandidata za zapošljavanje.

U Adacti nastojimo klijentima omogućiti tehnološka rješenja koja će poboljšati njihovo poslovanje i zadržati ih na najvišoj konkurentskoj razini. Budući da se tehnologija ubrzano razvija i mijenja, za konstantan napredak i konkurentnost potrebno je imati pravu kombinaciju ljudi u timu. Naši timovi sastoje se od iskusnih stručnjaka i mladih ambicioznih pojedinaca, koji daju novi pogled na korištenje tehnologija i izazove s kojima se suočavamo.“ rekao je Blaž Strle, voditelj CRM odjela u Adacti te dodao: „Zahvaljujući suradnji s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu imali smo priliku predstaviti naše iskustvo i našu viziju velikom broju studenata. To nam je omogućilo da možemo prepoznati najbolje pojedince koji će kroz narednih nekoliko godina voditi naše poslovanje i određivati budućnost naše kompanije. To je suradnja u kojoj svi pobjeđujemo, a mi se veselimo nastavku i širenju ove suradnje u budućnosti.“

Kontaktirajte nas

Trebate više informacija? 

Kontaktirajte nas