Adacta | Gold ERP i CRM Microsoft Partner & Qlik Certified Solution Provider
Adacta novosti

Pristupite ozbiljno svojem poslovanju uz Dynamics 365 Business Central

Ukoliko ste mali ili srednji poduzetnik, postoji nekoliko znakova da možda prerastate svoju postojeću tehnologiju.

Pogledajte popis u nastavku i razmislite prepoznajete li se u nekome od problema s kojima se suočavaju tvrtke: 

  • Sustavi su međusobno nepovezani, informacije su izolirane i provodite previše vremena tražeći prave podatke.
  • Ne možete se nositi s većim brojem transakcija i većim inventarom.
  • Priprema izvješća traje predugo i postupak je previše složen.
  • Ručna je obrada spora i zahtijeva višestruki unos istih podataka.
  • Zbog međusobno nepovezanih sustava i potrebe za upotrebom više aplikacija dolazi do gubitka produktivnosti.
  • Zabrinutost za sigurnost i usklađenost sprečavaju Vas da djelujete brzo i da se povežete s klijentima.

Vaša se tvrtka možda susreće s jednim od tih izazova ili nekoliko njih. Niste sami: 54% organizacija ima problema s integracijom procesa i sustava, a 50% organizacija smatra da su izrada i oblikovanje izvještaja previše složeni. Nadalje, nije riječ samo o vašim unutarnjim izazovima, i vaši klijenti očekuju da se promijenite: više od 90% klijenata reklo je da bi radije razmislilo o prelasku u drugu tvrtku nego surađivalo s tvrtkom koja koristi zastarjelu tehnologiju.

To ne biste trebali biti vi.

VAŠA POSTOJEĆA RJEŠENJA VAS MOŽDA SPUTAVAJU

Spomenuti izazovi često proizlaze iz ograničenih alata i procesa koji usporavaju vaš rast i sprečavaju vas u povezivanju s klijentima te razvijanju odanosti. Glavni krivci obično su računovodstvena programska podrška ili samostalni sustavi za upravljanje odnosima s klijentima (CRM). Kada nadrastete djelomična rješenja, vaši zaposlenici počinju trošiti previše vremena i energije na upotrebu različitih aplikacija, potragu za informacijama u različitim tablicama i upućivanje poziva drugim ljudima koji imaju podatke koji su im potrebni.

Kako bi ponudio rješenje za te probleme, Microsoft je lansirao Dynamics 365 Business Central. Riječ je o jedinstvenom rješenju u oblaku koje lako povezuje vaše zaposlenike i procese kako bi se razmjena podataka i izrada izvješća učinile jednostavnijima.

To rješenje uključuje skup temeljnih funkcija: upravljanje financijama, upravljanje prodajom i uslugama, upravljanje projektima, upravljanje lancem opskrbe, operativno upravljanje te izvješća i analize. Integracija pojedinih modula znači da svi vaši zaposlenici mogu pristupiti informacijama koje su im potrebne tamo gdje su im potrebne.

Razmotrimo nekoliko primjera:

  • Kada vaš prodajni predstavnik izmijeni ponudu, promjena u količini odražava se u brojkama na inventarnome popisu koje se koriste za izradu prognostičkih izvješća.
  • Vaš prodajni predstavnik priprema ponudu i može provjeriti stanje inventara dok priprema prodajnu narudžbu.
  • Cijeli proces od ponude do primanja gotovine podržan je jedinstvenim rješenjem – postavite prodajne partnere i klijente, pripremite ponudu, obradite narudžbu i dostavite račun kako biste zaključili transakciju.

Rješenje je u potpunosti modularno i možete izabrati samo one module koji su vam potrebni kao potpora u poslovanju. Možete početi sa samo jednim ili s dvama modulima pa dodati dodatne funkcije ovisno o promjenama svojih potreba.

OPIPLJIVE PREDNOSTI INTEGRIRANOG RJEŠENJA

Microsoft Dynamics 365 Business Central malim i srednjim poduzetnicima pruža niz prednosti:

1. Povežite svoje poslovanje. Integriranim rješenjem otklanjate izoliranost podataka pa razmjena informacija među zaposlenicima i procesima postaje jednostavna. Vaši podaci dostupni su na svim uređajima koje koristite kako bi vaši zaposlenici mogli raditi i pružati bolju uslugu bez obzira na to gdje se nalaze. Ako su im sve informacije nadohvat ruke, mogu se usredotočiti na klijenta umjesto na logistiku pronalaska pravih podataka.

2. Povežite se s klijentima. Potreban vam je sveobuhvatan pregled klijenta kako biste mogli vidjeti i razumjeti sve podatke koje ste prikupili tijekom godina. Tek kada dobijete širu sliku, možete odlučiti o najboljim pristupima koji će se pokazati uspješnima i personaliziranim ponudama koje će se prodati.

3. Poslujte bilo gdje. Potpuna podrška za mobilne uređaje dopušta vašim zaposlenicima da rade bilo gdje, dostavljaju narudžbe s terena, potvrđuju stanje inventara ili pružaju bolju korisničku uslugu uz cjelovitu povijest interakcije s klijentom.

4. Steknite bolji uvid. Svi podaci o poslovanju dostupni su svim zaposlenicima koji donose odluke preko interaktivnih nadzornih ploča i fleksibilnih ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI-jeva) koji su prilagođeni ulogama pojedinih korisnika.

5. Počnite brzo i prilagodite se prema potrebi. Možete izabrati module koji vam trebaju i proširiti njihove funkcije platformom PowerApps ili rješenjima trećih strana koja se nude u trgovini AppSource. Kada se vaše potrebe promijene i vaša tvrtka naraste, prilagodite sustav bez potrebe za dodatnim sklopovljem ili promjenama.

6. Zaštitite svoje poslovanje. Dynamics 365 Business Central osigurava naprednu zaštitu i radne procese koji su prilagođeni ulogama, kao i zajamčeno vrijeme neprekidnoga rada i sigurnosne kopije. Stoga se možete usredotočiti na svoje poslovanje, a ne na brigu o poslužiteljima.

7. Preselite poslovanje u oblak. Ključna prednost Microsoft Dynamics 365 Business Central rješenje jest što je smješten u oblaku. Iako se zamjena i preseljenje postojećih poslovnih sustava u oblak može činiti kao velik korak, prednosti daleko nadmašuju rizike.

Naravno, preseljenje vodi do smanjenja troškova. Međutim, prilagodljivost i agilnost poslovanja postaju mnogo važnijim čimbenicima u toj odluci. Tvrtka Gigaom Research izvijestila je da 71% strateških kupaca navodi prilagodljivost, troškove i agilnost poslovanja kao najvažnije poticaje za upotrebu usluga u oblaku.

Također, oblak više nije novost. 78% malih i srednjih poduzetnika već koristi barem jedno infrastrukturno rješenje u oblaku, a 92% koristi barem jedno rješenje za poslovanje u oblaku. Oblak je prihvaćen i nastavit će se koristiti jer pruža uvjerljive i mjerljive pozitivne rezultate u poslovanju.

PRONAĐITE PARTNERA

Izbor Microsoft Dynamics 365 Business Central rješenja dobra je odluka, a Adacta je tu da vas vodi na svakome koraku. Stručnjaci smo za upravljanje i promjenu sustava za planiranje resursa poduzeća (ERP) te preseljenje u oblak. Pomažemo malim i srednjim poduzetnicima da naprave korak prema digitalnoj transformaciji te nudimo desetljeća iskustva i provjerenu metodologiju koja vam je potrebna kada birate učinkovito poslovno rješenje.

Adacta je razvila lokalizaciju za Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju, što znači da je rješenje u potpunosti usklađeno s lokalnim propisima i pravnim zahtjevima. Stoga ne trebate brinuti o usklađenosti pa se možete usredotočiti na ono što je najvažnije: rast Vašega poslovanja.


Kontaktirajte nas

Trebate više informacija? 

Kontaktirajte nas