Adacta | Gold ERP i CRM Microsoft Partner & Qlik Certified Solution Provider
Adactine novosti

IT je postao sastavni dio poslovanja

Tvrtka Adacta ove godine obilježava 15 godina rada, a na godišnjem susretu svojih korisnika pokazali su što sve pripremaju za sljedeću godinu.

Tvrtka Adacta, organizirala je 4. po redu godišnji susret na kojem je, uz mnoštvo zanimljivih tema iz svijeta poslovnih rješenja, proslavljena i 15. godišnjica osnutka tvrtke Adacte Zagreb.

Kako je na samom početku susreta istaknuo direktor Krešimir Mlinarić, Adacta Zagreb svoj uspjeh temelji na poznavanju poslovnih sadržaja i korištenju napredne informatičke tehnologije te na marljivosti i ustrajnosti koje osiguravaju rezultati i zadovoljstvo naših naručitelja i zaposlenika.

Kada je 2000. godine osnovana Adacta Zagreb, priznajem, imali smo velike planove. 15 godina kasnije, s ponosom mogu istaknuti da smo većinu tih planova ostvarili, a neke i premašili. Zahvaljujući našim klijentima i zaposlenicima, Adacta je radeći na brojnim projektima stjecala znanje i kompetencije te izrasla u vodeću tvrtku za implementaciju i održavanje poslovnih IT rješenja u Hrvatskoj i regiji. Dosadašnji rezultati su postavili ljestvicu očekivanja dosta visoko, što nam daje poticaj da se i dalje usavršavamo i osiguramo još kvalitetniju uslugu u budućnosti. Želimo prenijeti svoja znanja i dodanu vrijednost svojim korisnicima kako bi njihovo poslovanje bilo efikasnije, a oni konkurentniji na tržištu. Naš biznis se temelji na povjerenju, kvaliteti i znanju. Nadam se da smo u proteklih 15 godina opravdali povjerenje koje su nam naši korisnici povjerili“, istaknuo je Mlinarić.

Okupljeni su mogli saznati sve o tome kako prepoznati gubitak kontrole nad poslovanjem te što i kako poduzeti prije nego bude prekasno. Istaknuto je kako kontrola troškova i poslovanja omogućava tvrtkama da u svakom trenutku znaju jesu li u problemima ili ne. Temom kvalitetnijeg nadzora poslovanja ujedno su se pozabavili i sudionici okruglog stola. U sklopu rasprave su sudjelovali, Andreja Švigir, direktorica, Altius savjetovanje, Stjepan Roglić, dopredsjednik, Orbico grupa, Dalibor Marijanović, član Uprave, DIV grupa, Željko Vučemil, direktor, VMD Projekt koji su tom prilikom zaključili da kontinuirani nadzor nad poslovanjem omogućava pravovremeno prepoznavanje problema. Okupljeni su istaknuli kako nakon brzog rasta, obično uslijedi i brzi pad jer se većina tvrtki teško nosi s povećanim zahtjevima koje nosi velik i brzi rast.

„Uspješnost je određena s više veličina. Dobit nije sve. Imamo puno kvalitetnije pokazatelje koje pratimo, poput ekonomske dodane vrijednosti, jer ona mjeri stopu povrata kapitala na ono što je investirano. Svatko može ušminkati rezultat, ali čim se dublje analizira, vidi se pravo stanje“, istaknuli su sudionici okruglog stola te zaključili kako je upravo zbog toga važno imati kontinuirani nadzor nad poslovanjem.

O najvažnijim tržišnim trendovima i očekivanjima govorio je direktor prodaje Adacte, Josip Penavić. Istaknuo je ključne novitete koji dolaze s novom verzijom Microsoft Dynamics NAV 2016 rješenja, koju je tom prilikom i predstavio.

Tako nova verzija Dynamics NAV 2016 donosi prilagođen izgled i za mobilne klijente te postaje dostupan za sve mobilne platforme. No, isto tako i daje širi opseg mogućnost za korištenje „workflowa“. Korisnicima je ponuđen predefinirani „workflow“ kroz korisničko sučelje, pokretanje aktivnosti na temelju predefiniranih događaja, ali i automatsko prepoznavanje podataka na ulaznim dokumentima. Microsoft je slušao zahtjeve korisnika te je u novoj verziji Navisiona omogućio i pregled podataka prije knjiženja, ali i pripremio sve za integraciju s njegovim cloud rješenjima.

Na okruglom stolu o tehnologiji i poslovanju, na kojem su sudjelovali Nikola Dujmović, direktor Spana, Hrvoje Jelić iz PwC Hrvatska, Igor Velimirović, izvršni direktor za ICT iz Atlantic grupe te Krešimir Mlinarić zaključeno je kako je nužno redefinirati ulogu IT-a u korporacijama jer je vrijeme velikih projekata prošlo, a tvrtkama sad trebaju brza i fleksibilna rješenja.

„IT treba postati strateški partner u poslovanju kako bi se što brže moglo reagirati na tržišne promjene jer u današnje vrijeme tvrtke više ne mogu funkcionirati bez tehnologije. Različiti alati su tu da pomognu ljudima riješiti problem, ali su ljudi ti koji ga u konačnici rješavaju“, poručili su sudionici okruglog stola.

U sklopu događanja održano je i nekoliko specijaliziranih radionica na kojima su se sudionici mogli pobliže upoznati s načinom rada cijelog niza poslovnih rješenja koje Adacta nudi. Posebno velik interes imala je radionica na temu korištenja alata za poslovnu inteligenciju te prezentacije Qlik Sense rješenja, najjače globalne platforme za poslovnu inteligenciju koja osigurava jednostavan uvid u najkompleksnije poslovne sustave s mogućnošću prilagođavanja po pojedinim sektorima i ulogama tvrtke.

Slike s konferencije pronađite na Adactinoj službenoj Facebook stranici.

http://www.poslovni.hr/tehnologija/it-je-postao-sastavni-dio-poslovanja-305403 

Foto: Adacta

 

Kontaktirajte nas

Trebate više informacija? 

Kontaktirajte nas