Digitalizacija procesa upravljanja i održavanja imovine
Adactine novosti

Digitalizacija procesa upravljanja i održavanja imovine

Suvremeno poslovanje zahtijeva kontinuirani napredak povećanjem produktivnosti, uštedama i raspoloživosti pravih informacija. Pročitajte što NAMGO, partnerska firma Adacte piše na ovu temu. 

  • 80 % podataka u poslovanju danas je nestrukturirano.
  • 1 od 2 menadžera nema pristup informacijama koje su mu potrebne.
  • 17 % vodećih kompanija ima strategiju digitalne transformacije.

Imovina i poslovni procesi svakog društva zahtijevaju razborito i učinkovito upravljanje koje uključuje planiranje, izvršavanje i dokumentiranje. Zadovoljavajuću brzinu informacije i učinkovitost reakcije moguće je postići jedino digitalizacijom poslovnih procesa.  

Consept Computer Aided Facility Management (upravljanje objektima potpomognuto računalom) pruža cjelovito rješenje upravljanja imovinom, odnosno objektima i njihovim sustavima.

Svakodnevno planiranje operativnih aktivnosti, budžetiranje troškova, praćenje izvršenja i pohrana u bazu podataka rezultirat će izravnim pozitivnim učincima za organizaciju:

  • smanjenjem vremena odaziva na redovne i interventne aktivnosti
  • smanjenim troškovima redovnog i interventnog održavanja
  • smanjenjem vremena potrebnog za pronalazak standardiziranih informacija, dokumenata i izvještaja.

 Naši stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom u operativnom vođenju, optimizaciji procesa, softverskim implementacijama i savjetovanju, pružit će Vam cjelovitu uslugu uključujući snimanje aktualnog stanja i analizu, predložiti unapređenja i standardizaciju procesa pomoću digitalnog rješenja, implementirati digitalno rješenje u Vaše poslovanje i kontinuirano ga nadzirati do ispunjenja očekivanih ciljeva.

Izravni pozitivni učinci mogu se u kratkom roku izmjeriti kroz značajan napredak u sposobnosti organizacije, a osim njih, standardiziranjem procesa postižemo ključne benefite:

  • minimizacija nesukladnosti 
  • maksimizacija kvalitete
  • smanjenje nepredviđenih troškova
  • zaštita sigurnosti radnika i imovine
  • donošenje ispravnih odluka pomoću brzog i detaljnog izvještavanja
  • transparentno i učinkovito izvršavanje operativnih aktivnosti. 

CAFM CONSEPT


Jedan norveški inženjer našao se u društvu facility managera kada je njegova građevinska tvrtka akvizirana od strane Facility management lidera na norveškom tržištu. Kako je postupno učio o industriji FM-a, proučavao njihove postupke rada i komunikaciju, uvidio je probleme u dnevnim aktivnostima, te potencijal za povećanje učinkovitosti s ispravnom primjenom softverskih alata. U slobodno vrijeme koristio je svoje vještine programiranja i postupno stvarao softversko rješenje za operativno upravljanje održavanjem. Dvije godine svakodnevno je razvijao softversko rješenje i usporedno ga testirao u stvarnim radnim uvjetima tvrtke u kojoj je bio zaposlen. Sjajne povratne informacije ohrabrivale su ga da nadograđuje svoje rješenje i oblikuje gotov proizvod, a kupci su počeli stizati. CAFM Consept osnovao je 2004. i danas posluje u 11 zemalja.

Facility management, hotelijerstvo, proizvodnja i opskrba energijom, transport i logistika, osiguranja, lokalna samouprava, maloprodaja, charter… primjeri su industrija u kojima se danas svakodnevno vode procesi upravljanja imovinom pomoću CAFM Consepta. U Hrvatskoj, Consept smo implementirali u poslovanja društava MSan nekretnine, Recro ulaganja, Luxor grupa, Petprom, Strabag, Phrixus, Adria grupa i dr.

Počnite pripremati svoju strategiju digitalizacije procesa sada, kontaktirajte nas i zakažite termin razgovora jer Vam možemo pomoći u razvijanju Vašeg poslovanja.


Zoran Soukup
Direktor
NAMGO Razvojno poslovanje d.o.o.
zoran.soukup@namgo.com.hr
Mob: 099 8128 440
Office: 01 4578 801

Kontaktirajte nas

Trebate više informacija? 

Kontaktirajte nas